x

Twój koszyk jest pusty

Bezpieczeństwo transakcji

BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI

Juwel.pl korzysta z najwyższych standardów bezpieczeństwa informacji. Użytkownicy korzystają z bezpiecznego połączenia HTTPS, które jest szyfrowane mocnym kluczem bezpieczeństwa SSL (AES-256, 256-bitowe szyfrowanie) dostarczanym poprzez dostawcę nazwa.pl.
W trakcie realizacji płatności również stosowane są klucze bezpieczeństwa SSL.

Do realizacji płatności wybraliśmy tylko zaufane i sprawdzone rozwiązania. Współpraca z PayU gwarantuje, że Twoje dane osobowe i dane dotyczące płatności nigdy nie zostaną przechwycone przez osoby trzecie.

Wszystko po to, aby zagwarantować naszym Klientom najwyższy standard bezpieczeństwa danych osobowych i danych płatności.

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają dwuletnią gwarancję.
Towary podlegające reklamacji :
• towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
• niezgodność otrzymanego towaru z zamówieniem
• uszkodzenie w transporcie (konieczne spisanie protokołu z firmą kurierską!)

W celu odbioru reklamowanego towaru prosimy o kontakt z Działem Reklamacji pod adresem reklamacje@juwel.pl
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem.
Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub towaru po gwarancji, Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej.

Zwrot zakupionego towaru
Każdy Klient może zrezygonować z zakupionego w sklepie internetowym Juwel.pl towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.
Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.
Skutki zwrotu
Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest konieczność zwrotu przez Państwa towaru nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Nasz sklep zwróci Państwu pieniądze bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.

 

Zgłoszenie zwrotu
Aby skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia) należy:
1. Należy wypełnić oświadczenie i dołączyć je do zwracanego przez Państwa towaru.
2. Skompletować zwracany towar.
3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura).
4. Dołączyć do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej dane kontaktowe do siebie (dla szybszej identyfikacji przesyłki/zamówienia).
5. Bezpiecznie zapakować paczkę.
6. Skontaktować się pod adresem reklamacje@juwel.pl lub telefonicznie

32 755 7775 celem ustalenia formy dostarczenia zwrotu towaru.

Warunki przyjęcia zwrotu
Zwrot przyjmiemy wtedy, gdy:
• Produkt nie nosi widocznych śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony
• Produkt będzie kompletny
• Do produktu zostanie dołączony dowód zakupu
• Konsument zgłosi zwrot w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu
• Konsument zwróci produkt nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia
• Przesyłka zwrotna będzie dostarczona do nas na koszt Klienta i nie będzie przesyłką za pobraniem (w takim przypadku przesyłka nie zostanie odebrana)


Zwrot pieniędzy
Pieniądze zwracamy przelewem na rachunek bankowy z którego nastąpiła wpłata w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku gdy płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie wykonany na kartę.
W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym reklamacje@juwel.pl

Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów
• przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
• przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
• po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
• jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka
• w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
• zmień ilość sztuk za pomocą plusa lub minusa,
• klikając w ikonę „X” usuniesz produkty z koszyka,
• wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
• jeżeli posiadasz kupon rabatowy, zaznacz „Mam kupon rabatowy”, wprowadź go obok i kliknij w „zatwierdź”, aby zweryfikować Twój kod,
• potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „dalej”.

Krok 3 - Składanie zamówienia
• jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
• jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "załóż konto" lub pomiń zakładanie konta klikając na "zakupy bez rejestracji"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
 - możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów              promocyjnych.
• zaznacz czy zamawiasz jako osoba fizyczna czy firma,



• wprowadź Twoje dane lub dane firmy oraz informacje teleadresowe,
• aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "wyślij towar na inny adres" i podaj odpowiednie dane,
• wybierz typ faktury – elektroniczny czy papierowy
• jeśli dane do faktury są inne niż podane wcześniej, zaznacz „podaj inne dane do faktury” i uzupełnij pola,
• po kliknięciu w "Dalej", Twoje dane zostaną zweryfikowane
• kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę" oznacza potwierdzenie zakupu,
• odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Gwarancja i rękojmia

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@juwel.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Płatności

METODY PŁATNOŚCI

Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania to 10 zł brutto. Maksymalna kwota pobrania to 5000zł.

PayU - nasz sklep otrzymuje informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta w tym systemie.

Przelew na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Nasz numer konta bankowego w banku PKO BP SA: 11 1020 2472 0000 6002 0328 3843 . Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 1 dzień roboczy od zlecenia przelewu.

Dostawa

METODY TRANSPORTU

Kurier DPD (paczki)25 zł
Kurier Delta Trans (palety)120 zł
Pobranie+10 zł

Regulamin

REGULAMIN

Regulamin serwisu dostępny na podstronie
https://www.juwel.pl/regulamin-sklepu

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności serwisu dostępna na podstronie
https://www.juwel.pl/polityka-prywatnosci

Dlaczego Juwel

Ponad 50 lat
doświadczenia

Wyłączny
dystrybutor
w Polsce

Bezpieczne
zakupy

14-dniowe
prawo zwrotu

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z JUWEL

Zapisz się już dziś na subskrypcję newslettera, aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami dotyczącymi naszych działań, nowościami oraz unikalnymi ofertami

  • otrzymasz 5% rabatu na zakupy w sklepie internetowym
  • nie ominą Cię promocje ze specjalną zniżką, niedostępną w innych miejscach
  • będziesz wiedział gdzie nas spotkać oraz co warto zobaczyć